danistrulytheman

I'm STILL a self confessing, self professing know-it-all, or so I think!


3 Comments

Zombie Zhopping!!

… was an inZomniac last night. what else to do? amaZon of course!

order/deal seems to good to be true. code name: Zulu!

more details, blogging to come… Zhhhh… for now!

Zen… baby!


Leave a comment

Holy Hakka Hell!!

… Batman!! this place is truly #1 as advertised… look at all that crispy Guyanese chicken w/fried rice (shrimp)… and, the best part… all in, nine bucks nine bucks nine bucks!!

… is actually a dual blog post! on an unrelated side-note, today realized my two bitches [ok, ok, before ya throw a hissy fit… girls [best clarify otherwise one would flip her old-age (young-age, lol)… sickly too, lol] lid, lol… have arguably the two best birthdates of all 365 possible birthdates, AND both happen to fall in February!! please don’t make me tell ya, figure it out for yourselves… numbskulls!!

… oh yeah, my stuffed full of crispy chicken/shrimp fried rice $9 dinner!!

IMG_8703


Leave a comment

why do boo-boos bug me?

… I mean bug the shit outta me?! Little things too… not the end of the world things, little things. I’ve no control over it… let ’em linger ‘n fester! Some serious OCD shit goin’ on there y’all! Am really bummed ’bout the whole fecking thing! Apparently… will continue to be!


Leave a comment

got’s me my five-twenty-three groove on!

… swagger y’all!! After my previous 523 post, did a little google research being curious ’bout its significance (if there was any?). Out w/the old, embrace the new… in a nutshell. My ever vigilant Angel watching over me (yep – nice!!!!) of course confirms everything! Am still in awe, scratching my head regarding recent developments! Good things happening/coming my way! I love you Angel… thank you for watching over me, having my back – ALWAYS!! Oh, I love me too btw… hehehe!!


Leave a comment

Zexy Zen!!

Sexy Zen Baby … today was the day! I had these beautiful, quintessential, Saab ALU36 rims w/ ZR tyres in storage, waiting for warmer weather. Recently, I’ve been searching online wanting to swap out my winters for my summers. Having a hard time too, finally said fuck it – drove to see my man Ram (was so nice seeing him btw – he even knew/sensed the changes in my life, that was before he saw my new ride … and then when he did, he immediately understood why I bought the fecking thing – he got it … now, actually am contemplating further simple servicing w/ him) … luckily he wasn’t too busy and he even topped up the pressure to 35psi when done. AND, the best part … he was WAY cheaper than everybody else – $20 … are you f’n kidding me?!?! Driving back on the highway … OMG, difference was night and day compared to the winter tyres – unbelievably quiet, smooth … and w/ so much grip! Chuffed as fuck, you have no idea!! Funny; realized on the drive back, this is my first time behind the wheel (other than the test drive I took mid November last year) with these gorgeous summer rims/tyres since I bought it! Took her for a wash as soon as I got back home – was mandatory!

Zweet!! A few pics y’all!!

IMG_7637

IMG_7641

IMG_7645