danistrulytheman

I'm STILL a self confessing, self professing know-it-all, or so I think!


Leave a comment

33¢ burgers!

No shit… and times two = 66¢!! And, these are the best quality bad-boys (frozen) my local market has to offer… twenty bucks for six is regular price! You do the math. But, y’all know my shopping (finagling) skills by now… so, box cost me TWO BUCKS!!

… and, them’s the fancyshmancy Ace Bakery burger buns to boot too!


Leave a comment

113 days, and counting!

… (is a prime number btw) and I cannot wait till it hits zero! … ok, here goes; I’M MOVING BITCHES, and am chuffed as fuck! The cat was let outta bag for those in the know some time ago, and now y’all are officially included in dansnewsoftheday… I’m moving to Leslieville (many pics/blogs will follow too – promise)! Queen Street East Mofos! I’m gonna be an east-end hipster, lol! I keep calendar counting down the days, playing it all out in my mind, over and over… and over! Completely cognizant there’s still so much to do before the day arrives, but come October 1st, am looking (& leaping) forward to the countless, new neighbourhood experiences to enjoy… is my (soon to be) new life! Yep, chuffed as mofo fuck!

… perhaps a hop, skip (no jump – weez too old) for burgers @ the Brooklyn to celebrate (again), whaddya ya think Tiff K?… yer dime… well, maybe, we’ll see, lol!


Leave a comment

Brunch @ Farmhouse Tavern

… + CNE Air Show … well, snippets while driving/walking, lol! Yep, def Labour Daze

Beer …

photo

Tiff’s Kale Benny …

photo

My burger – topped w/ duck egg …

photo

OMFG – SOOO gooood ….

photo

More beer …

photo

Oh, & don’t forget about F*CKmondays! …

photo


Leave a comment

Portuguese + Korean … meets Hawaiian?!

… Aloha!! New stuff from my Fortinos … pork burger with a Portuguese punch, condiment with a Korean kick, surrounded by sweet Hawaiian buns … sliced onion and Monterey Jack Cheese complete the package. The Verdict: best burgers EVER … both Tiff and I say so … then it must be so … I wanna hula, lol!! 😀

from the flyer (forgot to snap a pic earlier, sorry) …

photo

PC Kimchi is the bomb on burgers …

photo

next time tip: STEAM these …

photo

piled high goodness …

photo

mouthwatering close-up …

photo